onsdag 23 april 2014





Snart är Maximilian 1 mån på lördag. Gud vad tiden går fort. I morse fick gubben åka ner själv till Stockholm.
Synd för jag hade sätt fram mot det. Visst fick jag komma till syrran men magsjuka stod vid dörren. så det vart ett nej för mig.
Synd att vi bokade tåget för gubben så fort annars kunde jag sova i min sons lya för han har fått tillträde till den nu. Och han behövde verkligen flytt hjälp. Sorry Robert.
Nu är tröjan klar i alla fall och jag är mycket nöjd. första gången jag gör ett sådant mönster.
så nu vill man sticka mera sådana tröjor.
idag  hoppas jag på fin väder så att jag kan sitta ute i solen eftersom jag har tagit semester. Så idag blir det städa undan och packa för jag tror att vi åker redan i morgon kväll.
Ha en fin dag kram Sussi.
 
 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar