torsdag 1 maj 2014

Nu har vi vart i Norge.

















Gud så härligt vi har haft det Ja jag i alla fall fast jag tror mannen har också haft det bra fast han är ny opererad. Hade det svårt att gå långt så det vart mest och mysa för honom. Men jag mös mycket med Maximilian (mormors kille) Och Emil han vart med Hugo deras hund. God mat och dryck fick vi ja vi, vart riktigt bortskämda av Niclas svärson som är så duktig på att laga mat.
Så fint dom bodde utsikten var enorm, och deras hem som Niclas och snickrat och fixat, Jag tror Madde har gjort mycket hon med. Ja dom hade det jätte fint. Nu är vi hemma med vikt uppgång och solbrända och mår toppen förutom att jag längtar redan.
Här hemma har det blivit kallt och det har snöat fast det har det gjort över allt har jag hört/sett.
Ni får ha en fin dag kram / Sussi

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar