lördag 10 november 2012

Fredag!

Efter jobbet så åkte jag till badhuset och simmade 1000 meter. Så skönt men jag vart alldeles skakis i benen. Sen i väg och åt sushi. Så gott. Jag var super hungrig efter simningen. Så då passade det så bra att få gå och äta direkt efter. Träffade 2 läkare (tjejer) i går i duschen och vi skrattade och sa men så konstigt att träffas så här hihi så vana att se varandra i vita rockar. Ja sen hämtade jag hem Emil som har haft hockey träning. Hem och satt på mig myskläder och värmde lite glögg. Sen vi 21.00 sov jag hihi men det gjorde alla. Men nu sitter vi här jag och Fia. Vi vaknade klockan 7. Våran dag är att gå och se när Emil ska spela match. Sen gå lite på stan. Men han ska spela en match till lite senare i kväll i Älvdalen men då åker gubben själv för jag och Fia vi åker på kusin kalas. Ha en underbar lördag kram Sussi.





2 kommentarer:

  1. Alltid kul med nytt! Jag gillar också stora mattor så att hela möbelgruppen får plats och mattan blir som en ram runt. Tyvärr är möblerigen sådan att en matta inte passar in hos mig. Jag letar efter en till min matsalsgrupp i stället.

    Ha det bra!/ Annette

    SvaraRadera