söndag 24 mars 2013

Söndag och ledig.

Hej jag som skulle vara ledig i hela helgen men dum som jag är kan jag inte säga nej...............Men många pengar blir det. I går fick jag tag i Madde som är väldigt svår att få tag i skönt att få höra din röst min fina. Och Linnea fick jag tag i också så nu är det bara Robert som jag ska ringa till. SAKNAR er såååå mycket. Här hade vi kompis som sov över med dom hade väldigt bråttom in till Mora för att träffa några tjejer hihi kul. Har vart ute och fixat lite påsk. Påsken är så kort men fjädrar kom ut i allafall. Och vi vart bjudna på mat hos mamma och pappa. Nä nu ska jag åka och träna lite ha en fin söndag Kram Sussi.

4 kommentarer:

  1. Hej, hoppas du haft en bra helg. Jag vet precis hur det känns har också svårt att säga NEJ :(
    Förra månaden hade jag 49 Tim övertid.
    Vad påskfint du gjort och som vanligt har jag snott din idén i år med med påskgodiset runt ljuset :-)))
    Kram Annelie

    SvaraRadera
    Svar
    1. Det gör inget bara roligt tycker jag Kram Sussi

      Radera
  2. Låter som en mysig o skön helg. Önskar dig en härlig start på påskveckan. Kramisar Tina

    SvaraRadera
    Svar
    1. Önskar dig med en härlig påsk Tina Kram Sussi

      Radera