lördag 28 april 2012

Lördag

Åh här vaknade jag av sol. Så nu dricker jag kaffe och snart ska jag ut på en Powerwalk. Fast det värsta ser det ut som det kommer komma regn. Det gör inget för ut ska jag. I går var jag in till Mora och hämtade nycklar och skrev på papperna på fastigheten. Sen var jag och shoppade lite. Hittade Bruka muggar som det står knivar,kafflar och skedar 99 kr st. Jag ska ha dom ute på min serverings bord. Sen var jag förbi Slott&koja och köpte mera doft ljus.så nu luktar det gott. På kvällen vart det supergod mat och vin. Efter det vart det bastu. Och jag kan säga att jag somnade direkt i soffan hihi. Men nu ska jag ut. Visar bilder sen på bruka muggarna. Ha en bra dag kram. Och jag är super nervös mamma och pappa kommer ju. Kram sussi.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar