fredag 27 april 2012

Fredag!

Ha en bra fredag. Jag ska snart ut på powerwalk. Väntar bara på en som ska hit och köpa en väska av mig. Sen är det lite fix här hemma. och sen ska jag mot Mora för att hämta nycklar till mina föräldrars lägenhet. Pirrigt värre. alltså att mina föräldrar kommer. Jag har inte träffat dom på jätte länge tror att det är 4år sen eller mera och innan det så var det 10år. Jaja det är en lång historia. Men man måste förlåta om det går och bara köra och göra det bästa av det. Dom är ändå 70år. Vi kan få fina år tillsammans NU. I kväll blir det fläskfile och potatis i ugn med dragon sås. fast jag skulle helst vilja ha såsen som Niclas gjorde när han var här. Men har inte receptet snyft. Blink blink Niclas. Sen blir det bowling fast det blir innan mat. och sen väntar våran vedeldade bastu. Ha en underbar kväll ni med Kram Sussi. Nu har jag sålt väska och hon vart jätte glad och jag med så nu ska jag ut på min powerwalk. Innan dom andra kommer som ska ha sina saker.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar