lördag 24 september 2011

Ja då tog man lite sovmorgon i morse skönt. SOL och fint är det ute fast jag tror att det har vart kallt i morse för det har vart frost. Grattat min son som fyller år i dag puss till dig. Fick veta att han kommer upp i Oktober JIPPI vad jag blir glad. Min dag ser ut att jag ska måla fönstret som har kommit till bastun. jag ska ju måla den fyra gånger. 1 olja sen 1 grund sen 2 gånger färg. så det är bara att sätta i gång. I går hade vi fredags mys som alla andra hihi. En pasta rätt gott bröd från bageriet och rött till det. och tända ljus överallt i huset. det blir väl lika i kväll Lördags mys med god mat som fläskfile kantarell sås, potatis och morötter i ugn och rött till det. så nu ska jag sätta i gång Kram på er och ha det så bra i dag/Sussi.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar