måndag 26 september 2011

Idag har jag fått mitt paket från stadium vinterskor och jympa skor till Emil. Så det vart att jag gick in och beställde lite till som varmfodrade allväders stövlar till barnen. Det är sista dagen på 25% rabatt. Japp nu sover barnen och mannen är och tränar och jag ska in i duschen för att snart lägga mig i rena lakan och läsa nya Sköna hem:) I morgon väntar jobb sen hockey träning. Den här veckan är det mycket som träningar för både Fia och Emil sen föräldrar möte för båda barnen. Och så ska man hinna måla. Gubben åker till Stockholm på fredag för att gå på trav. Så vi sa redan hejdå till varandra i morse HIHIHI. Och jag ska jobba hela helgen. Robert ringde i dag och sa att han kommer upp på fredag med hans tjej :) ÅH vad glad jag blev det var ju så länge sen sist. Så jag har bytt tider på jobbet så att jag kan umgås mera med min son JIPPI. Så nu längtar jag tills Fredagen kommer. Så nu in i duschen Godnatt på er Kram Sussi.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar