onsdag 16 april 2014

Shopping.

Ja nu är mormor i farten igen hihi.
Kan ju inte riktigt låta bli när det finns så mycket fint.
Det är inte så långt kvar, en vecka bara så kommer vi. Åh vad jag längtar.
Ja idag är jag ledig så det blir inte så mycket för mig märker jag hihi. Inte så skönt ute heller fy.
så städning står väl och väntar på mig snart hihi.
Påsken börjar närma sig och jag jobbar så vi vet inte riktigt vad vi ska göra blivit bjuden på mat av svärmor. Men det är inte lätt det heller. Vi får se om vi blir hemma och grillar för solen ska titta fram.
Nästa vecka blir det operation för mannen nere i Stockholm. Från början skulle jag med ner och bo hos syrran men nu blir det inte så jag stannar hemma med barnen i stället.
Och sen blir det ett Norge tripp.
Nu ska jag sätta igång ha en fin dag kram / Sussi

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar