söndag 1 september 2013

Söndag=ledig=fastedagen 5:2

Ja här sitter jag och äter min soppa, tur att det bara är två dagar i veckan. måste göra något så att man glömmer bort att man är hungrig hihi. Tvätta fönster hade inte vart dumt.  städat det har jag redan gjort. ibland undrar jag om man ska lägga ner bloggen eller börja om vad tycker ni eller har ni också tänkt så. Man följer bloggar och sen helt plötsligt så slutar dom  Not like.
Första september är det idag också. Hösten börjar närma sig och sommar kläderna får man packa ner och fram med stickat. Men  det är mysigt det med.  undra om man orkar sticka ut och springa idag på fastedagen vad hade ni gjort eller vad tycker ni?
Denna vecka är fullbokad föräldramöte, jobb hela veckan, fastedagar, hockey träningar, hockeymatch kalas, m.m.
Nä nu har jag ätit upp så nu ska jag sätta igång så att dagen går lite fortare.
Ha en fin dag / Sussi

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar