onsdag 14 augusti 2013

Hej har inte vart här på ett tag. Men jag har legat med ryggvärk sen i helgen. men nu är det bättre så jag ska prova gå till jobbet i morgon. Idag så målar jag listor  ute på altan för nu har möblerna kommit åhhhh vad roligt.  Nu har jag i alla fall beställ Tolix kopia stolar börjar med 2 stycken för att se om jag gillar dom. Höll på att beställa på en annan ställe som heter Infurn där kostade äkta runt 700 och dom som jag ville ha kostade 600kr men jag höll på att betala idag men då sa min dotter att det där företaget finns inte det är ett bluff företag oj vilken tur att jag inte har beställt. Jag var lite feg och tog vita men tänkte köpa något fårskinns  sitsar att ha på. Igår såg jag gäss som flög över huset som antagligen skulle till något varmare land hjälp nu är hösten här. Nä nu har jag druckit upp mitt kaffe så nu ska jag ut och fortsätta att måla så att jag kan måla nummer 2 senare i kväll får väl ha panlampan på mig hihi. Kram Sussi

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar