söndag 10 februari 2013

Nu tyckte jag mina barn var duktiga, i går så jobbade både gubben och jag men tur var det att jag jobbade kväll så dom skulle vara hemma själva 4 timmar och det är inte så farligt när man har en på 9 och 12 åring. Så då frågade jag om dom ville gå på bio. Och det ville dom. Men det fick dom fixa själva och jag hjälpte dom packa ner reflex västen pengar m.m. Och det här skulle dom fixa. Kl 14.00 skulle dom börja gå det tar väl en halvtimme för dom att gå för dom skulle få köpa lite godis också,  Ja och sen åkte jag. Oj tänkte jag vilken morsa. Snöstorm ute också. Men när kl var runt 17 så ringde jag och allt hade gott jätte bra. Skönt så nu vet man att man kan skicka dom flera gånger hi hi. I dag är det söndag och helgen har man jobbat klart snart skönt. Idag får farmor hämta barnen annars blir det alldeles för länge själva. Ha en bra söndag/Sussi

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar