onsdag 8 februari 2012

Hjälp!

Nä nu måste jag rycka upp mig. Varför är man så trött? det börjar ju bli ljusare ute.? Snälla ge mig energi någon. Det kanske är för att jag har gått upp i tid? näää det är det inte värt ska nog gå ner i tid, till 90% i alla fall. Eller så har jag så mycket omkring mig som tex. leta efter bostad till mina föräldrar som vill flytta närmare mig. Och där blir jag lite fundersam också ja det är blandade känslor. Varför ska dom upp hit till mig varför inte till syrran eller brorsan? Dom bor ju redan i Stockholm. Dom har ju aldrig brytt sig om oss barn förut varför nu och mig? Fia är 8 år och henne har dom aldrig träffat konstigt eller hur. Vad ska man säga? Jag kan väl inte säga NEJ ni får inte flytta hit. Ja det är mycket som går runt i huvudet på mig nu. Jag vet att dom har vart glada i drickande också men jag kan inte säga vad dom gör i dag. Dom är 70 år. Har dom tänkt att jag ska ta hand om dom? Men pappa säger ja han säger att han ska hjälpa mig med barnen???? Hjälp!!!! Men nu ska jag ner till frissan i alla fall och lägga i färg. Klippning tror jag kan vänta. Åhhhh jag vill träna också massor. Rensning i kroppen vill jag också. Och dricka Naturett ska jag också. Och problem med mycket annan som för mycket barn i klassen så Emil vill inte vara där m.m. Skriv något och ge mig råd SNÄLLA

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar