onsdag 22 februari 2012

Godagens jag som trodde vi skulle få fin väder idag....Nix. Regn och rusk och sen kom snön. Fast jag hade ju bestämt att jag skulle ut på en powerwalk. Så det har jag gjort nu, super skönt. I morgon ska jag in till expert och lämna in min nya mobil som bara har strulat "skit" skulle ha tagit en annan i stället. Japp inte bara den som har lagt av våran vanliga telefon har också lagt av eller den har dött. Så det blir att köpa en ny i morgon. Nu har jag precis kommit hem från tandläkaren Emil har vart där och inga hål sköööönt. Nu in i duschen sen ska jag mot jobbet. Ja jag har tänkt att börja med min Gi-mat men det kanske inte passar nu när jag ska få hit min dotter och hennes kille Niclas hihi jo det kanske fixas en då. Ha en bra dag kram Sussi.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar