torsdag 26 maj 2011

Hej Vilken dag vi har haft på jobbet fyyyy. Snälla kan det inte vända nu.
Och ändå har jag tagit på mig att jobba extra i morgon. Ja ja det får bli ett glas vin i morgon när jag har slutat jobbet eller föresten kom i håg att det blir Mora i morgon direkt efter jobbet och försöka leta efter skor Som jag ska ha på mig på Lördag. Ja nu är det nära Bröllop på lördag Gud så roligt det ska bli. >Vi ska ta med barnen till kyrkan först skulle vi inte men vi gör det nu. Sen kör vi hem dom vi har ändå lite dö tid. Dom ska vi lämna hos ett par kompisar. Och där ska dom få sova, Det blir nog mysigt för dom eftersom dom inte har barn ännu. Dom är så unga. I dag ska jag hämta klänningen som är uppsydd. Jag har precis ätit och druckit upp mitt kaffe. Så jag väntar bara på mannen som är och tränar nu. För jag ska snart ut på en powerwalk. Ni får ha en underbar kväll Kram Sussi.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar