fredag 20 maj 2011

Fredag!


Det här är jätte gott och enkelt.
Tortilla bröd som du penslar på med olja sen lägger du på dina kryddor som du gillar. jag har flingsalt på några och så provade jag grillkrydda och flingsalt och det var också gott. Som till tugg till drinken. Sen in i ugnen ca 200 grader och ta ut dom till dom har fått lite färg. under 10 min i alla fall. Lycka till och njut.

Ja jag vet vart så sugen men jag har bara tagit en. Passar väl inte in att dricka en sådan god drink när man försöker hålla igen. Näää jag har powerwalkat i morse och kommer göra det i morgon bitti också. Den var god det lovar jag hihi.




JA det blev ett vitt och en rosa. Rose vinet var nytt måste ju köpa hem så att man har. Det vita brukar jag nästan jämt köpa den är jätte god.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar