söndag 30 januari 2011

Ja då sitter jag här igen och gör lite inlägg fast jag inte har tid. Men jag ska bara.
Men nu ska jag sätta fart. Först blir det hockey match sen blir det stående lunch. Sen blir det ett extra pass på jobbet. Men jag hoppas att det är som i går för i går kan jag inte säga att det var storm hur lugnt som helst var det. Då blåste det mera ute. Ja nu har Linnea åkt hem till Vimmerby. snyft jag hoppas att hon kommer upp till sportlovet. För nu han vi inte umgås riktigt. Hoppas att ni får ha en bra söndag.
Föresten måste bara skriva lite till som gör mig så förbaskad.....Hur kan man vara så orättvis säga till någon liten person att man inte kan. Men kan en då fast till en annan person. ja sug på den. För jag är förbaskad. Jag ska aldrig vara orättvis till mina. Kram Sussi. Fast man ser vem som är favoriterna.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar