måndag 15 februari 2010

Hej i dag är jag helt slut fast dagen har bara börjat. jag vet inte vad jag ska göra i dag inget tror jag.. i går var jag och jobbade extra lika som i lördags . Efter jobbet åkte jag direkt och tittade när Emil spelade match. Dom vann Kul . Hem somnade på soffan .. skönt. Min man lagade mat ..och det är inte ofta. Det vart Älgkött, Bea och potatis i ugn och en grönsallad mumms. jag hade köpt glass till efterrätt men alla var så mätta så då vart det skele hjärtan i stället. Jag hoppas att jag har ork i dag för att sätta igång med lilla toan... Måla den vit. Nu är jag ledig i tre dagar och på torsdag börjar jag att jobba igen och hela helgen.. Då har jag jobbat tre helger på raken. inge roligt men jag får skylla mig själv när man går ut och jobbar extra... men jag har så svårt att säga nej också.. Jag hoppas att mina tjejer kommer upp till mig nu på torsdag annars kommer dom på lördag. (sportlov). Nu ska jag gå i väg och dricka lite kaffe vi kanske ses i kväll Kram Sussi.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar