tisdag 22 januari 2013

Myser hela dagen!

Fia har vart i skolan och jag har vart hemma med Emil som inte är frisk......Igen. Mannen var hemma i går och idag fick jag vara hemma för han har åkt ner till Stockholm. Här hemma är det 24 minus ute burr. så jag har eldat hela dagen i öppna spisen och vedspisen så nu är det varm och gosigt här hemma. Jag är ledig nu i 2 dagar och ska jobba i helgen. Min pappa fyller år idag och det är ju synd att vi inte kan komma för att Emil är sjuk. vi får ta det till helgen. Och snart fyller gubben år också 40 år. Vi ska väl åka utomlands till sommaren eller höst. Och då vet jag att Madde och Niclas ska med. Så jag ska väl förberedda till kalaset. och se vad jag kan hitta på för present. Ha det så bra.  Nu ska jag gå se en film med en kopp kaffe. / Kram Sussi 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar