söndag 20 januari 2013

Det blev en annan matta.


 Ja det vart en annan matta så länge. Men den här kanske är skönare jag har för mig att den mattan från House doktor är av plast.
 Från House doktor.
 Fick ett paket i går som jag inte väntade på. Jag budade på ett ljus innan jul på tradera. Och jag vann försökte föra över pengar men det gick inte kontaktade min bank och dom kunde inte heller hjälpa mig. så jag försökte kontakta henne så jag kunde få ett rätt konto nummer för ljuset ville jag ju ha. fick ett nytt och det var samma där det gick inte och då frågade jag om jag kunde få hennes adress så att jag kunde skicka pengarna till henne. Och jag väntade hörde inget  sen var det upp i allt julstök och sjukdomar. Och helt plötsligt fick jag ett meddelande från tradera att jag har fått ett negativt omdöme Och skrev att jag inte hör av mig gör inge rätt för mig och jag var en jävla apa vilket påhopp. så jag klagade till baka och frågade om inte hon firade jul nej hon var jude. ok det fixade till sig med kontot i alla fall och jag kunde betala. Men inget ljus såg jag så jag fick kontakta henne och frågade vad ljuset var. Då vart det värdens konstigaste historia som hon berättade och jag skulle få bonus oj oj oj vilken människa jag tänkte jag skiter i allt hon kan stoppa ljuset upp i  ja ni vet vad jag menar. Men sen kom ljuset efter en månad. 1 st kom, ingen bonus. Ja ja tänkte jag. men i går kom detta. Tack! Det var det krångligaste köp jag nånsin har vart med om.


Har haft en mysig helg med god mat, gäst besök, slapp, hockey match.  Nästa helg jobbar jag Fyyy.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar