lördag 6 oktober 2012

I går kväll när jag pratade med min dotter Madeleine så fick jag ett gott skratt. Dom har skaffat sig en hundvalp. Ja jag kan berätta att hon lägger ner mycket och kan mycket om inredning typ 2000kr kuddar. och har såååå fint hemma. ja jag vill ha allt. och ja hahaha när vi var hos dom på semester så la hon undan kuddarna när hon såg när barnen och Jon slängde sig i soffan. Men det hade jag också gjort Madde hihi. och sen vart hon så orolig när ungarna kom gående med dricka ja ni skulle ha sett synen på henne hon vart alldeles kallsvettig hihi. Och i går berättade hur dom har det nu med hundvalpen, knytigt upp gardinerna tagit bort nästan all inredning, tidningspapper på golvet ja det var länge sen jag skrattade så mycket. Härligt att höra. Den här Hugo (valpen) kommer få såååå mycket kärlek av dom. Och jag längtar att få träffa dom och valpen. Kram på er. Madde du har säkert fint hemma en då fast du har knytigt upp gardinerna hihi.
Nu ska jag gå ut och slänga blommor och sen ska jag mot jobbet och jobba extra. Ha en underbar dag kram Sussi.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar