fredag 5 oktober 2012

Fredag!

Godmorgon här sitter jag och ska dricka kaffe. Barnen är i skolan och jag ska snart mot frissan och ska lägga i färg i botten. Men jag kanske kommer lägga i en höst färg, jag är jätte sugen på det ja vi får se. Jag hade tänkt att åka till badhuset med barnen men det går inte för vi fick lov att hämta Emil i skolan i går. Ja Jon fick jag jobbade. Han hade skurit sig rejält i fingret. Jag tittade på det när jag kom hem ja nästan så att det skulle behövas sys. Men vi gjorde det inte. I går vart det en Powerwalk i det vackra vädret. Sååååå härligt. Sen vart det mys i soffan och där slocknade jag och klockan va runt 9 hihi. Ja får se om jag ska in till staden sen och titta efter en ny jacka eller om jag bara ska åka och hälsa på mamma och pappa, det var ett tag sen. Ha en underbar Fredag. I kväll blir det vin. Ja jag har ju vunnit 12 vinflaskor hihi. Fast jag ska ju inte dricka alla det blir 1-2 glas. Kram Sussi.

1 kommentar:

  1. Åh vilket lyx med ett besök hos frissan, det skulle jag verkligen behöva.Måste skrivas på lyx listan som jag aldrig hinner med när livet bara snurrar på. Tur man har mammma som skämmer bort mig ibland och bara bokar in en tid åt mig.
    trevlig helg/Theres

    SvaraRadera