torsdag 20 oktober 2011

Nea!



Ja man får ta bilderna från fb om man ska få några bilder på sina barn.

fick tag i den här fina bilden på min söta dotter Linnea Så SÖÖÖt min tjej. saknar dig Puuuuus.



Trött som bara den är jag. Och i morgon kommer min son hem. Men bara över natten sen åker han hem till sig snyft och jag som försökte fixa lite ledigt eller byta pass men det gick inte så vi får träffas på kvällen. På lördag ska vi till borlänge och vi har bestämt att vi åker hela familjen som en utflykt.

Nu på kvällen så har jag vart ute på en joggning runda på 30 minuter medans Fia spelade innebandy. Super skönt. så nu har jag precis duschat och nu ska jag sätta mig i soffan en stund och snusa lite på gubben men det är väl sport på tv. Så det är nog ingen ide att jag går dit hihi.

Min dag i morgon blir att städa undan och laga mat innan jag åker och jobbar. men ha det så bra så länge Kram Sussi.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar