fredag 2 augusti 2013

Arg!

Fick lov att köpa några fönster till för det fattades ca 4 st. Så då är det viktigt att ha samma mått. Letade och sökte för fullt. Och hittade Gud så bra det enda var att det skildes 2 cm med det gjorde inget sa gubben. Gud jag kallar  honom gubben herregud han är 8 år yngre en mig hihi ja, ja. Men men så han fixade i allafall panelen och annat och jag slipade fönstren som var slitna. Målade tre gånger på varje sida. Och idag så skulle vi sätta upp dom. Men va fa.....an är detta. Dom var alldeles för långa på annonsen stod det att dom var 148 långa men dom här var 154 😁 men tur så var honhjälpsam  fick tillbaka pengarna och så fick jag fyra fönster för 200kr i stället för 700kr. Så nu ska jag ut och slipa fönster ha det så bra i kväll kram Sussi.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar