söndag 21 augusti 2011

Godmorgon! nyss druckit upp mitt kaffe och det är snart dax för min powerwalk. Sen ska jag fortsätta att måla i hallen. Ja i går vart det mys här hemma och spöregnet utanför fönstret. köpte hem ostbågar och choklad men det var ingen som orkade äta efter en jätte god middag. Som är jätte gott och enkelt.
Kyckling filé som jag delar på lägger i en form tar en påse för oss i familjen obs 2 vuxna och två barn. Och så blir det en matlåda för gubben hihi.
smälter 50gr smör i en kastrull
3 msk soja i kastrullen
4 msk tomatpure
sen häller du över det på kycklingen in i ugnen 200gr i 30 min tar ut och häller i 3 dl vispgrädde obs det måste vara tjock grädde. men jag har minus laktos det går bra det med. och så ska den in i 20 min till. och till det har jag sallad och ris. Super god. Lycka till. Kram Sussi.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar