söndag 19 juni 2011

Stor städat:) Inte riktigt klart får fortsätta i morgon för nu ska jag hoppa i duschen. sen ska jag åka titta på Emils fotbolls match. Och sen blir det Carola På udden. Ska ta kort. I går hade jag en sådan skön kväll. lite höstligt men ändå så mysigt. Tända ljus överallt Vi åt en jätte god middag och drack rött vin. Sen drog gubben ut och skulle titta på trav hos Marcus. Och jag hade hyrt 2 st filmer Natalie Portman The Other Woman Och Stone och den filmen var inge bra. ( Stone) alltså. Fia och jag åt Jordgubbar och glass på kvällen sen somnade hon bredvid mig. Emil sov hos en kompis. Jag är jätte nöjd med kvällen fast det regnade ute och min första dag på semestern. Nää nu ska jag sätta i gång. Föresten det vart inge matta på Ikea den randiga. Min väninna skulle köpa den till mig hon sa att den kommer inte du gilla hon tyckte att den var mera gul en vit och sladdrig. Skit i den då så hon köper rya mattor till mig i stället en svart till Emil för det ville han ha och en ny vit till Fias rum för den hon har nu den tar jag till vardagsrummet för den är för stor i hennes rum. Kan inte stänga dörren. Ha en underbar dag Kram Sussi.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar