måndag 25 oktober 2010

Ursäkta att jag inte har vart här på ett tag men jag ska skärpa mig men det är fullt upp med allt och alla. I helgen har jag vart på fest med jobbet och firade av Cicci som fyllde 40 år vi hade kanon kul la in kanske för mycket bilder på mig men det var lite kul att det fanns bilder på mig. Det var min dotter som lekte fotograf. I dag har jag vart ledig skönt för i går på jobbet var vi inte i form haha.
I dag har jag och madde tränat på morgonen. sen drog vi in till Mora och shoppade fast jag köpte mest till Fia.
Madde köpte en skit snygg dunjacka marin blå. Sen hem hämtade alla barn eller mina två i alla fall men jag fick med mig två till. Då blev det våffelmellis. Sen var det dax för träning både för Emil och Fia ja man har inte så mycket fritid inte. laga mat, städa, duscha, läxa, packa skolsaker lägga barn ojojoj. Nu går jag och lägger mig Godnatt på er. Kram sussi.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar