fredag 28 augusti 2015

Fredag!

God morgon i kaffe stunden innan utgång som jag hade tänkt alltså powerwalk.
skolan har börjat jobbet har börjat för dom flesta inte mig. Jag är fortfarande sjukskriven och det är inte roligt längre på grund av att jag FORTFARANDE har ONT. när jag råka nudda eller slår i fingret på något så gör det förbaskat ont, typ om du skulle slå i tån i något typ så.
 Jag råkade slå i fingret  fast det satt fast i tvillingförbandet, så fingret har fått nytt blått märke och nu kan jag knappt röra fingret IGEN.
Och få något lättare på jobbet det finns inte enligt min chef för det har gått 90 dagar nu snart.
På måndag ska jag träffa sjukgymnasten igen så får vi se hur detta leder, Jag har gjort det som hon har sagt att jag ska göra men då svullnar fingret upp Åhhhhh.
Och sjukvården den blir jag inte glad på heller och ändå jobbar jag själv på lasarettet.
Det känns som dom inte tror på mig förjävligt och ändå säger jag att jag vill att dom ska ta en ny röntgen men det behövs inte får jag svar till fast jag hade en fraktur, hur vet dom att det har läkt helt ok???
 jag har vart hemma nu i tre månader och jag är fortfarande inte bra, det är samma ja inte det första smärtan, och fingret får jag inte ner heller.
Hade jag haft ett annat jobb så hade det vart bättre. där jag inte behöver använda handen så mycket.
 Det jobbiga är när folk säger men det är ju bara ett litet finger och tur att det är på vänster. Ja herre gud säger jag ingen vet förens man är där själv.  Ha en fin fredag nu ska jag UT. / Kram Sussi

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar