tisdag 27 december 2011

Godmorgon! Trött som bara den. I går på jobbet var det så mycket så att man nästan blev gråtfärdig. Fy så vill jag inte ha det. Kan det inte vara lagom. Hem och la mig direkt och vaknade runt 8. Så jag ska jobba i kväll igen. Ja jag fick lov att ta bort lite bilder som jag hade lagt upp hihih min dotter ville det. Och jag som tyckte att dom var så fina JA JA. I morgon blir det in och titta på en ny tv m.m sen blir det att handla till kalaset till torsdagen. Fia blir 8 år. Det blir kalas två gånger den dagen. Jag hoppas att ni har haft en bra jul. Det har jag haft. En lugn jul kanske för lugn hihi. Ja konstigt den är redan över och snart är det nyår men då ska jag jobba kväll så den blir inte så mycket att hänga i granen. Men jag längtar tills vi ska på cupen första helgen i januari. Till Östersund. Jag har fått en mycket nära vän och så har jag förlorat en mycket nära vän (Obs ingen som har dött.) Och jag är jätte glad för den ena och mycket ledsen för den andra men har man valt så har man. Nä nu ska jag sätta i gång med städningen innan jobb. Ha det kram Sussi.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar