måndag 23 maj 2011

Godmorgon barnen är lämnade till skolan och jag har snart ätit upp min frukost. Så snart blir det ner mot gymmet. Man måste ju variera träningen. Ja i dag blir det att åka in till stan och köpa en kostym till gubben också han har växt ur sin på brädden hihi. Jag ska vara snäll det är på grund av sin träning (muskler). Och jag ska prova mitt också och se så allt är klart. Jag ångrar lite att jag tog på mig ett extra pass på fredag. Fast det är ju på dan. Det ordnar sig säkert.
Jag skulle vilja ha nya möbler till ute platsen........Fast jag köpte nya förra sommaren eller dom är nya för mig köpte av syrans möbler. jag vill ha soffgrupp hörn med mycket kuddar tänk att sitta där under tak på altan på kvällarna med mycket ljus ååååh. Få se om jag kan flörta lite med gubben. Jag ska ta fram en bild så får ni se vad jag menar för möbler. Nu ska jag sätta i gång snart men ha en bra dag Kram Sussi.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar