Mitt liv i dalarna
måndag 28 mars 2011
Stockholms cup.
Här ska sjungas.
Lilla F.
Orsa.
Emil i högsta hugg.
Här vann Orsa. Första kvällen och på morgonen förlorade dom sen vart det bättre. Dom två sista vann dom. Skönt för killarna. Det har vart sååå spännande Matcher.
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar
‹
›
Startsida
Visa webbversion
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar