Mitt liv i dalarna
torsdag 31 mars 2011
Lisa myser i solen.
Solen värmer in i sovrummet.
Men så här ser det ut på baksidan på gräsmattan som
tyvärr
inte har kommit fram. Vi får nog vänta länge. Men visst känner man att våren har kommit.
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar
‹
›
Startsida
Visa webbversion
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar