Mitt liv i dalarna
måndag 28 mars 2011
Bara lilla jag.
Anneli och barnen.
Ledarna som delar ut godis, läsk och priser Och där står min gubbe.
Synd att bilden vart så suddig. Men en mycket glad kille.
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar
‹
›
Startsida
Visa webbversion
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar