fredag 10 januari 2014

Cup!





Intensivt och trevlig cup. men vinet den han jag inte tricka. första kvällen var det rörigt med att hitta och ingen adress, ingen frukost till killarna och kallt var det i gymnastik salen 12grader var det bara. men matchen var spännande på morgonen och dom van. Sen var det full fart igen med att plocka ut killarnas saker och in på hotell i stället. Mat och frukost är viktigt när man är i väg och spelar så mycket hockey. Jag vart arg på en av extra ledarna han sa någon dumt till mig som jag inte tålde och det talade jag om och då står han och säger att det hade han inte sagt. Hallå hur dum får man vara. en annan hade hört när han hade gott, ja hon tyckte väl inte om tonfallet.
killarna är bara 12år ska bli 13år i år och dom har redan tagit ut dom eliterna eller favoriterna. favorit killarna får hur många utvisningar som helst utan att ledarna säger något. Men vissa får en utvisning och får skäll???? Är inte det elakt?  Hockeyn är så fruktansvärt tuff, dyrt, och jobbigt med alla jobb som vi föräldrar ska göra. Detta gör vi bara för att våran son vill annars hade jag satt tummen ner för hockeyn som dom behandlar barnen olika. / Sussi

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar