måndag 27 januari 2014

Fantastisk helg har det var/ underbart lugnt. Och sen betyder det vem man jobbar med / Bara dom bästa har jag jobbat med. Ja några fattas också.
Idag är jag ledig sitter här och äter mitt ägg eftersom jag har faste dagen idag. Ute stormar det och yr och här inne myser jag med tända ljus och huset är tyst/ helt underbart.
I går fick jag prata med min älskade dotter som bara blir större och större. Den andra dotter L hon vill inte prata alls skit tråkigt/ och synd.
Och sonen min han och R kommer upp snart och då får jag träffa mina fina/ och mysiga Sally.
Idag är det den 27/1 och snart är den här månaden slut gud vad tiden rullar iväg hinner inte med.
Och listan är full: I morgon ska jag på Zonbehandling hoppas det blir bra, sen är det skolmöte,  och på fredag ska vi ut med jobbet. Lördag fyller gubben år,  veckan där på så ska jag på tisdag ut med jobbet på restaurang, sen är det läkar tid med E och hans astma ojojoj så mycket när man skriver detta så känns det som det är något varje dag. Och på fredag så ska jag fixa håret och åka på ett annat jippo men den tror jag nästan att jag hoppar.
Men nu ska jag sätta i gång med städningen ha en underbar dag kram Sussi

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar