lördag 12 oktober 2013

Trött tjej!

Ja jag är en trött tjej idag
full fart på jobbet och mycket patienter, många av dom behöver hjälp. Redan klockan 9 var jag helt slut. men klockan 3 så åkte jag hem slog upp ett glas vin och började med middan. Plankstek vart det och rött vin sååå gott vart det.
Jag tror att det var 25 år sen jag åt typ.
Fick veta i går att min dotter som väntar barn hon känner sparkarna redan, gud så roligt. och den 17/10 får jag veta om det blir en kille eller en tjej. Hon skickade en bild i går till mig och frågade om jag kunde sticka en sådan som var på bilden.......Oj mina fingrar kommer fastna i alla garnnystan hihi gud vilket mönster typ en lusekofta , snygg var den men vi får se.
nu ska jag fortsätta och mysa lite med mitt vin för uppe det får jag inte så länge till för det väntar jobb i morgon bitti.
Ha en fin lördags kväll kram Sussi

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar