måndag 28 oktober 2013

Måndag!

Skönt helgen är över. Söndagen slutade med god mat hos svärmor, Fia följde inte med för hon skulle vara kvar hos sin vän en natt till. Emil och hans kompisar fick följa med i stället. Hihi dom satt där och var väldigt artiga kul att se hihi.
Hem tvättade av sig och satt på myskläderna och så satt vi på en film.
I dag ser det mulet och tråkigt ut. Men ska försöka ta mig ut på en promenad. Det känns som jag har blivit om sjuk ont i halsen och huvudet som aldrig släpper. Ska ringa läkaren idag och se om man kan få en tid.
Den här veckan blir en kort jobbar bara tre dagar.
Nästa vecka ska jag på utbildning   Stomiakademin fint eller hur. Eftersom jag jobbar på en kirurgavdelning så är det bra om man kan sin sak. Och den här utbildningen gör att vi blir bättre.
Nu ska jag gå och väcka grabbarna ha en fin dag kram Sussi

2 kommentarer:

  1. Hej o komma krya....
    Flaskorna med insekter har jag köpt på Plantagen och Åhlens. Ha det//MiaMaria

    SvaraRadera