söndag 15 september 2013

Söndag!

Jobbat hela helgen så jag är ganska trött nu. I dag har jag haft faste dagen på jobbet och det var så där, jobbigt när alla har något gott till fikat eller springer ner och köper glass.
hem var inte bättre sockerkaka stod framme samma med grillen och chipsen var det första jag såg. hjälp satt på kaffe direkt sen gick suget bort. Så soppa har jag fått här på kvällen så nu är allt bra.
i morgon är jag ledig skönt och inge fastedag i alla fall. visst märker man att hösten har kommit eller vad tycker ni?
Ja släkt träffen börjar närma sig också spännande. Ja det ska bli så roligt, har hittat lite nytt också vad jag ska sätta på mig skönt då behöver jag inte tänka på det. Nu är det bara om jag ska ta bilen eller buss. Tror det blir bilen. Nu ska jag lägga mig  god natt på er. / kram Sussi

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar