torsdag 19 september 2013

Hej  nu är jag hemma och har precis satt mig med ett glas vin, och gör ett lite inlägg här.
Har vart ute och sprungit och det var jätte skönt ute. idag kom mitt paket från lagerhaus. glas och ljuslyktor, kan visa sen.
Jag åker till Stockholm nästa vecka för att få träffa släkten, ska bli så spännande. Men jag tror att jag åker redan på fredag kanske hotellnattning! fick min klänning och mina byxor från Nelly visar det sen också. Ja nu var det mycket jag skulle visa hihi, har ni städat och fixat ute för hösten och vintern? kanske ska börja i morgon. I morgon väntas det en lastbil hit Jippi mina stolar. 
På lördag ska jag ställa upp för andra föräldrar och ska jobba kiosk pass från 10-21.00 blir det men det är bara att bita ihop, får väl äta en massa korv och godis så att jag håller mig vaken.

Kram Sussi

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar