mÄndag 26 augusti 2013

MĂ„ndag!

Hej 😉 mĂ„ndag gud sĂ„ skönt efter denna lugna helg Ă€r jag ledig i tvĂ„ dagar nu sĂ„ ett glas vin skulle inte sitta dumt 😏. snart eller inte snart men sista september sĂ„ ska jag pĂ„ slĂ€kt trĂ€ff hĂ€ftigt sist det var, dĂ„ var det kusin trĂ€ff och det var för 24,5 Ă„r sen. och jag tror inte att det blir flera gĂ„nger. jag kommer Ă„ka sjĂ€lv ner och min syster kanske hennes dotter. Och fĂ„ trĂ€ffa min syster bara vi det Ă€r inte dumt det heller. Sist vi trĂ€ffades var för tvĂ„ Ă„r sen nĂ€r hon fyllde Ă„r. Men dĂ„ hade hon inte tid med mig 😞. Pratar ni ocksĂ„ om det nya dieten?   5:2 jag ska nog börja jo jag börjar nog i morgon eller övermorgon. eller nĂ€sta vecka. oj vad det lĂ€t. Alla mĂ„r sĂ„ bra och nĂ„gra gĂ„r ner i vikt. Och allt det vill jag ocksĂ„. Är det nĂ„gon som har testat? berĂ€tta jag vill ha lite skinn pĂ„ benen innan jag börja. Eller sĂ„ kör jag bara. NĂ€ nu ska jag gĂ„ ta det dĂ€r vinet ha en fin kvĂ€ll kram Sussi đŸ˜‰

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar