tisdag 30 juli 2013

Le Creuset Matiere gryta.

Äntligen äger jag en själv. Vart så förbannad när jag tog fram min gryta från Ikea och den bara gungade på plattan. så jag gick och klickade hem den här. Från Bagaren och kocken.
I går var vi i Falun jag och gubben och hälsade på Tomas och hans tjej P. Så trevligt. vi träffades nere vid deras stranden.  Där låg vi  pratade, badade och drack rose och annat. Mot kvällen gick vi hem till dom och käkade och hade det jätte trevligt. Tack snälla Tomas och P för en hjärtligt  trevligt avslappnade kväll.  nästa gång träffas vi på punschverandan :) Hem idag hämtade barnen som var utspridda en hos kompis och Fia hos mormor och morfar. Hem och åt mat, spaghetti och köttfärssås som Fia beställde.sen skulle jag ut och måla fönster men det vart det inte det vart mys inne i stället ja vi kom i säng halv 4 i morse så lite trött är man i alla fall. Så nu blir det lite vin och tv ha en fin kväll eller ska jag säga godnatt hihi. / Sussi

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar