måndag 3 juni 2013

Mycket nu!



Iris lights-ljusslinga  har jag shoppat Här tänkte ha dom ute på altan sen när det är klart. Medans jag är på student så ska gubben lägga nytt golv på altan. Möblerna står och väntar. Mattan som jag sökte den har jag fått av snälla Maria hos LillaVillaVita hon skrev att hon hade en men den var lite sönder på kanten och jag fick köpa den till bra pris, Jag tog den direkt och vart så nöjd Äntligen! Tack snälla Maria för allt hjälp och mattan den har redan kommit.
Tiden den bara rinner iväg hinner nästan inte med.
Jag skulle vara långledig men det vart 2 extrapass så ledigheten vart 2 dagar i stället. Men det gör inget fick mycket gjort i alla fall. I går slipade jag fönster så idag på eftermiddag  blir det målning. Köpte en system kamera av min dotter så den håller jag på att träna med. Jätte kul men man blir inte proffs direkt hihi.
I går satt vi upp polen så ungarna hoppade i och badade direkt. jag hade ont i ryggen så jag gjorde det inte.
Ljusstakar och annat har man shoppat. Det ska bli så roligt att fixa på altan sen när det blir klart.
Snart ska bara dricka ur mitt kaffe så ska jag in till staden och shoppa lite. Nya underkläder och en annat fint. Ha en fin dag kram Sussi

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar