tisdag 18 juni 2013

Hemma!

Ja då är man hemma igen. Har vart en mycket trevlig helg med mina fina barn med respektive. Student, parad,shopping,film mys, och restaurang besök. Så nu är jag hemma. Gubben har lagt nytt golv på altan och det vart så fint. I morgon far Linnea upp till jövik till Norge till sin syster och ska bo där. Ska försöka åka och hälsa på innan semester tar slut. På min semester ska vi åka ner till Robert och Rebecka i några dagar. Längtar redan det är så mysigt där. Ja och snart är det midsommar. Har ingen aning hur det blir nu först skulle mina barn komma och mina föräldrar. Sen har dom köpt hus så då blir dom hemma och ska fixa. Men det förstår jag, det hade jag också velat.  Sen ringer ett par andra som skulle komma men har inte hört ifrån nu, konstigt. Man måste ju planera och handla eller hur. Jag kommer ju jobba nu fram till midsommar. Det slutar väl att vi blir själva eller något helt annat. Nä nu ska jag ut och plocka lite blommor. Ha en fin kväll kram Sussi.

1 kommentar:

  1. Mysigt att fått träffa barnen o firat student. Hoppas du får en härlig midsommar. Kramisar Tina

    SvaraRadera