fredag 26 april 2013

Fredag! träning,Marknad,kalas och krismöte väntas den här helgen.

 I går var det toppen varm och solen sken hela dagen.
 Japp en ny dag och regnet öser ner.

 Här är våran katt Lisa hon tyckte att det var skönt i solen hon. på eftermiddag var vi hos doktorn med henne för jag tycker att det luktade så mycket kiss om henne. Ja UVI  hade hon stackar. 1500kr fattigare vart jag. men vad gör man inte.
Så härligt att få hänga ut tvätten. Men idag får jag hänga det inne synd. Idag regnar det för fullt men det brukar det göra vid den här tiden som det är marknad det slår nästan aldrig fel. Men barnen ska springa ner en stund. Och här väntas kris möte i skolan klockan 15.00 hur vi ska göra med Emil och hans hjälp i skolan. Inte som rektorn sa till mig jaha vad ska jag göra den här skolan ligger back 2 miljoner. Och min son har missat 2 år för alla nerdragningar. Ja ja det ska bli spännande det här. Nu ska jag gå och ringa skolchefen Ha en bra fredag kram Sussi.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar