tisdag 5 mars 2013

Godmorgon! I går var jag och tränade på jobbet som jag berättade tidigare. Och jag som bara skulle gå ner och dutta. Ja jag är jätte nöjd hur bra det gick. Duscha sen ut och åt mat innan jag hämtade Emil på hockey träningen sen hem och kunde verkligen slappa resten av kvällen. Runt 9 kom matkassen sent tycker jag för jag låg ju nästan och sov hihi. Så i kväll blir det Torsk på hirams vis med ris och snabb remouladsås låter spännande va? Berättar sen hur det smakade.  Kl 13 ska vi på möte jag och Mannen. Ja jag säger det det kanske blir att byta skola för Orsaskola är inget att hänga i granen om man behöver lite stöd och hjälp. Min kille behöver tyst och lugnt i skolan det var därför vi flyttade till bergsskolan för den var så bra. Men det kan jag säga att det inte är i dagens läge. Flyttat upp tre skolor till en hallå ni hör själva. Man får lov att vara en tjatig jobbig mamma men vad gör man inte för sina barn. Nä nu ska jag sätta i gång ha en underbar dag kram Sussi.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar