onsdag 6 februari 2013

Vilken natt! har inte alls sovit bra i natt mannen skulle komma hem och man ligger och vrider sig och väntar fy. Sen fick jag mardrömmar om döingar fy. Sen upp tidigt för att köra Fia till skolan och jag till frissan. Det vart  mörka färgen, Ja inte är det så mörkt men mörkare i allafall, det vad jag brukar ha, som är mycket ljusare i vanliga fall. Sen klippte vi upp det lite för jag vill ha volym i håret. För när vi tittade så var det jämt långt mitt hår. Så nästa gång när jag ska till frissan då tar vi lite ljusare slingor till våren. Nu snart ska jag börja med maten det blir lax med lime sås och rotfrukter i ugn. Nu är ledigheten slut för mig och sjuka barn mår bättre så det blir jobb till helgen. Idag kom paket till mig Odd Molly klänning, visar bild sen och brödlådan kom också. Älskar paket hihi.Kram på er /Sussi

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar