söndag 17 februari 2013

På plats!


Ja nu är den på plats. Jag trodde att den skulle hamna i sovrummet först men eftersom vi köpte skåpet så försvann min byrå med lampa, så det vart så mörkt i hallen. men nu lyser det fint i hallen igen.
Magsjukan vart bara en gång och bara Emil, dagen efter var han i sitt S igen. Och idag var han och tränade så nu hoppas jag att alla blir friska och att jag och Emil kan åka till sundsvall på fredag morgon. Den här veckan är fullbokad jobbar måndag-torsdag, måndag hockey möte 18.00, tisdag ska jag stå i kiosken på A-Laget hockey, onsdag köra tjejerna in till dansen, torsdag packa sen åka på fredag runt 6 på morgonen. och jag som hade tänkt att träna den här veckan tror ni att det finns någon lucka  hihi. det får sitta på cykeln på kvällarna innan läggdags. nu ska jag lägga mig i soffan och se om det är något på tv kanske en film och kopp te. Ha det så gott /kram Sussi

1 kommentar:

  1. Va roligt att vår lampa får vara med här i din blogg Sussi ! Fint!

    SvaraRadera