torsdag 10 januari 2013

Gud vad jag njuter just nu :) sitter här med ett glas rött vin och njuter av att jag är ledig i tre dagar.Har haft ett helvette på jobbet med läckage i avlopp och  mycket sjuka patienter. Så jag säger det RING inte mig mina kära arbetskompisar jag behöver denna ledighet. I morgon ja då vet jag inte vad som händer men på lördag då ska vi ut och äta hela familjen härligt. Jo nu vet jag vad jag ska göra i morgon jag ska följa min älskling på gymmet. och det var inte i går hi hi. Ja jag har ett mycket tufft händelse  men jag vet inte riktig om jag är redo att berätta detta här. kanske senare.men jag är så nära att berätta för det är jobbigt att hålla det för sig själv också. Åh det var jätte roligt att få träffa L som har kommit tillbaka till jobbet igen. Du är min vän så att du vet, en riktig vän som jag vill behålla länge. Vi ska hitta på roliga saker tillsammans du och jag. hihi Stockholm helg det hade inte vart så dumt med hotell, vin och mycket skratt, men du måste bli frisk först. Så krya på dig nu så vi kan åka till Stockholm. Hi hi. I morgon blir det att skicka i väg en massa paket igen som jag har sålt på tradera. och paket som ska tillbaka till butik. Nä nu ska jag hämta lite choklad kram på er /Sussi.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar