fredag 25 januari 2013

Godmorgon!

Här är det 25 minus ute men nu början man bli van med kylan. ska väl inte klaga hörde att min dotter som bor i Norge dom har haft 32 minus. Ja idag är det Fredag Jippi. Men jag ska i väg och jobba och det kan vara skönt nu när man har vart hemma med sjuka barn. Emil han har gått till skolan idag men jag kan säga att det ville han inte, han har haft det skönt här hemma hihi. Och gubben han hade nästan 38 grader i morse med 2 alvedon så drog han till jobbet. Jag ska dricka kaffe sen ska jag sätta i gång lite här hemma tänkte göra en sockerkaka  så att dom har något gott tills i kväll. såg en film i går kväll som jag har hyrt, måste bara säga att den var såååå bra den heter "Sarahs nyckel" den var gripande. Ha en underbar helg på er kram Sussi.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar