tisdag 20 november 2012

Tränings dax.

Nu har jag vart och köpt ett tränings kort. Jag har haft ett uppehåll ett tag men nu måste jag sätta igång. så att jag  bli starkare. Idag har jag vart ledig så jag har pysslat lite med tradera. Och Emil har också vart hemma idag han kände sig sjuk. Och jag har haft ont i ryggen så annat har jag inte gjort. Jag har suttit och budat på en Lexingtons kudde och sen hoppade jag, tyckte det var bättre att köpa en ny. Priset vart så dyrt på den begagnade kudden. Fattar inte sitter folk och budat för att det är roligt? nästan så att dom kan köpa nytt. Ja ja jag har inte fattat det där med tradera. Jag tycker det går ganska bra med försäljningen på fb. Har sålt gamla julsaker idag och Ekelunds handukar. Nu ska jag hoppa in i duschen sen blir det värmedyna på ryggen. Ha en bra kväll kram Sussi.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar